25-01-2023, 12:21
|
Stały bywalec
|
|
Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Kraków
Posty: 17 642
|
|
Wykład Profesora Michała Kosińskiego pt. "Koniec Prywatności" w ramach cyklu "Spotkań Mistrzowskich Instytutu Socjologii UJ"
Profesor Michał Kosiński - "Koniec Prywatności" ( 54.12 )
https://www.youtube.com/watch?v=pksB5CzFsmA
Mikrotargetowanie to precyzyjne dobranie przekazu do danej osoby. Bazuje ono na analizie zainteresowań, zachowań konsumenckich oraz wielu innych czynnikach, takich jak np. lokalizacja. Mikrotargetowanie jest znacznie skuteczniejsze niż samo targetowanie, ponieważ sięga głębiej. Precyzyjnie analizuje czynniki związane z konsumentami, dzięki czemu może jeszcze lepiej dobrać treść reklamową, a także produkty, które potencjalnie zainteresują daną osobę.
mikrotargetowanie to pojęcie z marketingu ale jest możliwe dzięki sztucznej inteligencji nie tylko wykorzystanie w sprzedaży , ale do marketingu politycznego.
|